Detail kurzu
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK v 7 městech po celé ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy
Popis kurzu
**ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT s profesní zkouškou NSK v 7 městech po celé ČR + elearning ZDARMA** Pro koho je kurz určen:
Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu.
Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.
Studijní materiály:
Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
Získáte přístup do nejmodernějšího e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč.
Osvědčení:
Součástí kurzu je autorizovaná zkouška dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu 66-021-N.
Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností.
Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
Osnova
INTERNET
Co je online marketing?
Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
SEO
PPC reklama – Sklik, Google Ads
E-mail marketing
Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
Speciální stránky – landing page, prodejní stránka
2) MULTIMÉDIA
Co jsou multimédia?
Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
Reklama v multimédiích
3) NOVÁ MÉDIA
Co jsou nová média?
Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři
4) MEDIÁLNÍ PLÁN
Fáze mediálního plánování
Strategie
Cíle
Výběr médií, mediaplán
Reporting
5) ROZPOČET
Reklamní ceníky
Návrh rozpočtu dle mediaplánu
Stanovení investic, návratnost
6) NÁZVOSLOVÍ
Přehled pojmů
7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT
Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
Práce s daty
8) VZDĚLÁVÁNÍ
Marketingové online magazíny
Marketingoví odborníci
Marketingové a reklamní agentury
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality