Detail kurzu
ITIL®4 Practitioner: Service Request Management + exam
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu. Tento modul poskytuje pochopení a aplikaci klíčových konceptů, principů, hodnot a výzev praxe správy požadavků na služby.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu. Tento modul poskytuje pochopení a aplikaci klíčových konceptů, principů, hodnot a výzev praxe správy požadavků na služby.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Obsah kurzu
Tento kurz vám pomůže:Vytvořit jasné a strukturované vzorce a metody práce
Snížit náklady spojené s vyřizováním a plněním požadavků
Dosáhnout realistických očekávání naplnění a vyšší výsledné úrovně spokojenosti uživatelů
Plňit smlouvy SLA se spotřebiteli služeb
Zlepšit postavení nebo pověst u spotřebitele služeb díky vyšší kvalitě služeb a jasným očekáváním uživatelů
Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti řízení incidentů ve vaší organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.
Cílová skupina
Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Request Management je určen pro IT profesionály, kteří chtějí podporovat dohodnutou kvalitu služby tím, že zpracovávají všechny předdefinované, uživatelem iniciované požadavky na služby efektivním a uživatelsky přívětivým způsobem.
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality