Detail kurzu

ITIL® 4 Practitioner: Continual Improvement + exam

EDU Trainings s.r.o.

Popis kurzu

Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška je zahrnuta v ceně kurzu. Účelem této praxe je sladit služby organizace s měnícími se obchodními potřebami prostřednictvím neustálého zlepšování produktů, služeb, postupů nebo jakéhokoli prvku zapojeného do řízení produktů a služeb.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah kurzu

Tento kurz vám pomůže:

Přizpůsobit se měnícím se obchodním potřebám a okolnostem a udržovat a zvyšovat hodnotu generovanou jejich systémem hodnoty služeb (SVS)
Zvýšit kvalitu produktů a služeb, spolehlivost a schopnost reagovat
Zlepšit jejich celkové schopnosti poskytovat a spravovat služby efektivně
Rozvíjet organizační kulturu zapojení, zmocnění a inovací
Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnost praxe neustálého zlepšování ve své organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.

Cílová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Continual Improvement je určen IT profesionálům, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v této specifické oblasti praxe. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci klíčových pojmů, principů, hodnoty a výzev praxe na strategické i provozní úrovni a maximalizovat hodnotu praxe neustálého zlepšování ve své každodenní práci.
Certifikát Na dotaz.
Hodnocení




Organizátor