Detail kurzu

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + exam

EDU Trainings s.r.o.

Popis kurzu

Tento kurz pokrývá všechny typy interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím IT služeb. Kurz pokrývá klíčová témata, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků a další. Účastníkům poskytne nástroje ke zvýšení spokojenosti zainteresovaných stran, která je nedílnou součástí obchodního úspěchu v současném konkurenčním prostředí.
Cena zkoušky je zahrnuta v ceně kurzu.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah kurzu

Tento kurz vám pomůže pochopit:

Jak jsou navrženy zákaznické cesty
Jak cílit na trh
Jak zlepšovat vztahy se zákazníky
Jak utvářet poptávku a definovat nabídku služeb
Jak sladit očekávání dohodnout podrobnosti služeb
Jak integrovat and odebrat zákazníky a uživatele
Jak jednat společně, abyste zajistili kontinuální spoluvytváření hodnoty společnosti (spotřeba služeb / poskytování služeb)
Jak realizovat a ověřovat hodnotu služby

Cílová skupina

Jednotlivci, kteří se chtějí vzdělávat v service managementu
ITSM manažeři a začínající ITSM manažeři
Pracovníci ITSM, kteří řídí provoz IT a digitálních produktů a služeb, a ti, kteří jsou odpovědní za jejich dodávky
Certifikát Na dotaz.
Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat