JAK ŘÍDIT INTERNÍ KOMUNIKACI ANEB JAK ZVYŠOVAT INFORMOVANOST V TÝMU

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Pracovní setkání a porady jsou mikrokosmem organizační kultury v každé organizaci. Na tomto semináři zjistíte, jak se dá změnit atmosféra pracovních setkání a porad tak, aby byly více otevřené, tvořivé a celkově více užitečné. Tyto změny pak mají postupný pozitivní efekt na týmy i na celou organizaci.

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří pravidelně předávají informace svému týmu, vedou setkání a porady a rádi by lépe ovládali tuto formu komunikace.

Obsahová náplň

  • předávání informací – základní schopnost manažera,
  • bariéry v přenosu informací, možnosti jejich překonávání,
  • 7 zabijáků firemní komunikace,
  • osobní versus písemná komunikace,
  • jak se dá vytvořit dobrá atmosféra porad a workshopů,
  • účastníci porad, jak jednat s jednotlivými typy,
  • destruktivní prvky a destruktivní účastníci diskuzí,
  • důležitá zpětná vazba po poradě, workshopu,
  • nácviky, sdílení zkušeností z praxe.

Lektor:
Mgr. Petr Daňko

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Jana Pružinová
e-mail: vox@vox-kurzy.cz

Adresa
Senovážné náměstí 23, PRAHA 1

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 226 539 670
e-mail: vox@vox-kurzy.cz
web: www.vox.cz

Adresa
1. VOX a.s.
Senovážné náměstí 23, Praha 1 Zobrazit na mapě