Detail kurzu
Řízení služeb
PDQM, s.r.o.
Popis kurzu
Získejte zkušenosti s moderními postupy a pravidly řízení služeb pro náročné klienty.
S pomocí systému řízení služeb CMMI-SVC (CMMI for Services) se naučíte, jak pracovat na zlepšení kvality služeb, jak připravovat nové služby a jak si být jistý při potřebě garantovat dostupnost pro zákazníka.
Podle CMMI-SVC se naučíte poskytovat služby i zákazníkům, u kterých na spolehlivosti skutečně záleží: nemocnice, kontinuální výroba, dodávky energií a všechny další činnosti, jejichž výpadek způsobuje vysoké škody nebo dokonce ohrožuje životy.
Kurz je dostupný jako eLearning i ve formě 3 denního kurzu pro tým (na pracovišti firmy).
Obsah kurzu
Školení probírá všechny cíle a procesy, které by organizace zajišťující služby měla naplňovat:
- Poskytování vlastních služeb
- Zajištění zdrojů a schopností
- Přípravu nových služeb
- Definici trhu pro služby
- Vnitřní podpůrné procesy nutné pro fungování služby
Cílová skupina
Vedoucí středisek a týmů sdílených služeb Vedoucí pracovníci dodavatelů energií Lidé odpovědní za Cloud služby Lidé odpovědní za změny procesů v nemocnicích, službách rychlé lékařské pomoci, dohled nad výrobními technologiemi apod. Pracovníci servisních firem spravujících techniku – lékařské přístroje, leteckou techniku, vojenskou techniku apod.
Speciální ceny pro skupiny osob z organizace - vyškolte se všichni najednou!
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality