KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Cílová skupina

Logistika – řízení nákupu a zásobování

Obsahová náplň

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.

Cíl:

  • Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe
  • Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat do svých pracovních situací
  • Umění jednat efektivně s kolegy
  • Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
  • Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace

Obsah: Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role

  • Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
  • Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
  • Firemní kultura a atmosféra

Asistentské dovednosti

  • Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat
  • Jak vytvořit co nejlepší první dojem
  • Ice break aneb zaujměte jako profesionál
  • Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení
  • Small talk
  • Umění péče o klienty
  • Úprava pracovního prostředí

Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality

  • Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat
  • Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
  • Co na nás prozradí neverbální komunikace
  • Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
  • Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru

Vztahové strategie a spolupráce

  • Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
  • Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
  • Umění vstřícnosti a profesionální asistence
  • Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace

Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky

Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.

Lektor:
PhDr. Lenka KOLAJOVÁ

Termíny kurzů

01.04.2019

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
klientský servis
tel:
mobil:
e-mail:
studiow@... Zobrazit


Adresa
Karlovo náměstí 319/3, 120 00 Praha 2

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 261 212 *** Zobrazit

mobil:
+420 606 610 *** Zobrazit

e-mail:
studiow@... Zobrazit

web: www.studiow.cz

Adresa
Studio W s.r.o.
Na Hřebenkách 72, Praha 5 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)