Detail kurzu
ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management + exam and retake
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu. Tento modul poskytuje návod na osvědčené postupy, jak vytvořit a rozvíjet vazby mezi organizací a jejími zúčastněnými stranami na strategické a taktické úrovni. Zahrnuje identifikaci, analýzu, sledování a neustálé zlepšování vztahů se zúčastněnými stranami a mezi nimi.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.
Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.
Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu. Tento modul poskytuje návod na osvědčené postupy, jak vytvořit a rozvíjet vazby mezi organizací a jejími zúčastněnými stranami na strategické a taktické úrovni. Zahrnuje identifikaci, analýzu, sledování a neustálé zlepšování vztahů se zúčastněnými stranami a mezi nimi.
EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Obsah kurzu
Tento kurz vám pomůže:Stanovit společný přístup ke vztahům a řízení vztahů, který lze přijmout a dodržovat v celé organizaci
Zajistit úspěšné vztahy v rámci organizace i mezi organizací a externími stranami včetně zákazníků, uživatelů, partnerů a dodavatelů
Propagovat sdílené nebo vzájemně uznávané cíle, spolupráci a spolupráci bez viny, neustálé učení, otevřenou komunikaci a předcházení konfliktům a mediaci
Identifikovat a říďit stakeholdery a jejich zájmy
Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti praxe řízení vztahů ve své organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.
Cílová skupina
ITIL 4 Practitioner: Relationship Management je pro IT profesionály, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v této specifické oblasti praxe. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci klíčových pojmů, principů, hodnoty a výzev praxe na strategické i provozní úrovni, čímž maximalizují hodnotu praxe řízení vztahů ve své každodenní práci.
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality